Maurice Ravel wg Renauda Capuço
Piąty w tym sezonie "Wielki koncert" Orchestre de Chambre de Lausanne (Lozanna) dedykowany jest m.in. Maurice'owi Ravelowi, którego 150. rocznica urodzin obchodzona będzie 7 marca. Program obejmuje muzykę z okresu po pierwszej wojnie światowej. W Nagrobku Couperina Ravel upamiętnia poległych towarzyszy. Wybrzmi także Sonata skrzypcowa (aranżacja: Yan Maresz).