"Cztery pory roku" Vivaldiego na nowo
W 2012 r. Max Richter przekomponował, a właściwie skomponował na nowo Cztery pory roku Vivaldiego i nagrał je ze światowej sławy gwiazdą - Danielem Hope'em - na skrzypcach. To był ogromny sukces, który przyniósł utworowi nową publiczność i drugie życie... w klubach techno i na platformach muzycznych. ARTE świętuje 300-lecie premiery dzieła Włocha retransmisją produkcji z 2014 r.!