Niedźwiedź brunatny - rumuński problem
Rumunia, będąca domem dla największej populacji niedźwiedzi w Europie, poza Rosją, zmaga się z ich rosnącą populacją. Mniej boją się ludzi, śmielej zbliżają się do miast. Parlament przyjął nowe prawo zezwalające na polowanie na większą liczbę niedźwiedzi. Istnieją jednak inne sposoby radzenia sobie z tym problemem. Miasteczko Baile Tusnad może stać się wzorem dla innych.