Zobacz Tom Walker Reeperbahn Festival 2024
Niewiele wiadomo o tej młodej wokalistce, poza tym, że zdążyła już wyrobić sobie niepowtarzalny styl zarówno pod względem muzycznym, jak i wizualnym. Jej pierwszy singiel "Skirt On Pants", z hiperpopowymi odniesieniami, intensywnym wykorzystaniem vocodera i estetyką bubblegum, jasno pokazał, że Kässy jest nieustraszona i przeciera szlaki. Celebruje futurystyczne brzmienie, które niektórzy ludzie prawdopodobnie docenią dopiero za kilka lat.