Moonchild Sanelly
Sanelisiwe Twisha - czyli właśnie Moonchild Sanelly - to prawdziwa pierwsza dama future ghetto funk, gatunku, który sama stworzyła i którego jest ambasadorką. Muzyce Południowoafrykanki nie można się oprzeć - stylistycznie jest gdzieś pomiędzy Kwaito i Gqom, między energicznym afrobeatem i erotycznym deep house'em. Po SXSW w Austin w Teksasie i Primavera Sound w Barcelonie czas na Reeperbahn Festival!