Japonia pociągiem: zachodnie wybrzeżeJamnik
Jamnik, niby mały, pokojowy piesek, ale tak naprawdę wybitny myśliwy obdarzony niewiarygodnym węchem. Inteligentny, rezolutny pies podbił świat dzięki swojemu urokowi i przydatności. To jedna z niewielu ras, która jest popularna na całym świecie, bo kto może oprzeć się tej „parówce na czterech łapach”? Jego szarmowi ulegli Picasso, Napoleon czy Brigitte Bardot.