Joris Voorn
Wielu uważa Amsterdam za światową stolicę techno. I mają rację! A w epicentrum holenderskiej sceny muzyki elektronicznej stoi nie kto inny, jak sam Joris Voorn, jeden z najbardziej uznanych holenderskich artystów na arenie międzynarodowej. Jest perfekcjonistą i orędownikiem wysokiej jakości techno i nowoczesnego house'u.