Luksemburg: wielkie ambicje wojskowe
W Luksemburgu kwestia wojny i bezpieczeństwa jest gorącym tematem tegorocznych eurowyborów. Rządząca koalicja zapowiedziała bezprecedensowe wydatki na wojsko, by bronić swojego kraju i pokazać swoim sojusznikom z NATO, że solidarnie traktuje kwestie obronności.