Simple Minds
Simple Minds grają utwory ze swojego kultowego albumu "New Gold Dream", ale nie tylko - na setliście znalazły się także ponadczasowe hity. A smaku prawdziwej muzycznej uczcie dodaje atmosfera starożytnego teatru Fourvière w Lyonie.