Jinjer
Jinjer z Ukrainy stał się jednym z najbardziej ekscytujących zespołów metalcore'owych ostatnich lat. Założona w 2009 r. kapela wypracowała swoje unikalne brzmienie, o czym możemy się przekonać podczas słuchania albumów "King of Everything" i "Macro". Łączą ciężkie riffy, progresywne brzmienia i imponujący głos frontmanki - Tatiany Shmayluk. O tym wszystkim możecie przekonać się sami - Jinjer dał porywający występ podczas Summer Breeze.