Roberta Metsola
Roberta Metsola jest jedną z pierwszych maltańskich kobiet zasiadających w Strasburgu i po raz drugi z rzędu pełni funkcję przewodniczącej Parlamentu Europejskiego. W wieku 45 lat jest najmłodszą kobietą przewodniczącą Parlamentowi od czasu jego pierwszej kadencji. Jakie są jej obowiązki i jak wykonywała je do tej pory?