"Pierścień bez słów" Richarda Wagnera
Na otwarcie sezonu 2023-2024 Orkiestra Filharmonii w Strasburgu pod batutą Aziza Szochakimowa prezentuje odważną kondensację prawdziwej klasyki - "Pierścienia Nibelunga" Richarda Wagnera w wersji Lorina Maazela. Symfoniczna podróż, która łączy najważniejsze motywy przewodnie tetralogii i trwa w zaledwie jedną godzinę.