Pierre BoulezDroga w nieznane
Pierre Boulez (1925-2016) zrewolucjonizował muzykę XX wieku. Jedna z najważniejszych postaci awangardy, skomponował takie przełomowe kompozycje jak Pli selon pli czy Le Marteau sant Maitre. W drugiej połowie zycia spełniał się przede wszystkim jako kompozytor, związany z licznymi instytucjami i orkiestrami. Jednocześnie był człowiekiem silnie strzegącym swojej prywatności. Wraz z jego przyjaciółmi i współpracownikami szukamy odpowiedzi na pytanie, jakim był człowiekiem.