Sztuka flamenco
Manuel Liñán pcha flamenco na zupełnie nowe tory, bawi się formą, przesuwa granice, podważa role płciowe. Urodzony w 1980 roku w skromnej rodzinie przyszły tancerz i choreograf dorastał w cieniu ojcowskiego marzenia o zostaniu matadorem. Manuel wbrew rodzicowi wybrał taniec, swoja prawdziwą pasję. Dokument śledzi artystyczny proces tworzenia spektaklu „Muerte de Amor”.