Rodzina Kummerfeldt (6/6)
Serial obyczajowy z dużą dawką czarnego humoru, osadzony w czasach Cesarstwa Niemieckiego, opowiadający o młodej arystokratce poszukującej emancypacji. Ostatni odcinek: ucząc się jazdy na rowerze, Luise bez skrępowania cieszy się nowym poczuciem wolności.