Rodzina Kummerfeldt (2/6)
Z dużą dawką czarnego humoru, osadzony w czasach Cesarstwa Niemieckiego serial historyczny o młodej arystokratce poszukującej emancypacji. Drugi odcinek: po tym, jak Luise rzuca się z okna podczas propozycji małżeństwa hrabiego von Mogge, opiekuje się nią doktor Büchner, który zakochuje się w niej do szaleństwa.