Vivaldi i Mozart - Luwr, ParyżDzień radości z Offenbachem
Liryczna wirtuozeria, nieokiełznana fantazja i efekty komiczne! Zapraszamy na wieczór z Jacquesem Offenbachem i beztroskie świętowanie z sopranistką Patricią Petibon i tenorem Cyrille Dubois.