Unhappy - Znajdź swój styl!Eddy Merckx
Kanibal, bestia – tak o Eddym Mercksie, niepozornym chłopaku z Belgii mówili jego rywale. Eddy zawsze jeździł tak, by wygrać. Zwyciężał seryjnie, pięciokrotnie Tour de France i Giro d’Italia, niezliczone klasyki, wielokrotnie zdobywał mistrzostwo świata. Portret największego i najskromniejszego z kolarzy, który kończy w tym roku 80 lat.