"Turangalîla-Symphonie" Oliviera MessiaenaPod batutą Esa-Pekki Salonena
Orchestre de Paris pod przewodnictwem fińskiego dyrygenta Esa-Pekki Salonena wykonuje jedno z arcydzieł Oliviera Messiaena.