Olivier Messiaen: The Turangalîla-SymphonieOrchestre de Paris
Under the baton of charismatic Finnish conductor Esa-Pekka Salonen, the Orchestre de Paris performs Olivier Messiaen's most famous work: The ambitious and beguiling Turangalîla-Symphonie.