Mr. Kriss: "Akrobata i gitarzysta"
Zainspirowany liniami obrazu Pabla Picassa "Akrobata" (1930), czeski tancerz i ilustrator Mr Kriss składa hołd hiszpańskiemu artyście łącząc taniec i sztuki wizualne.