Angelin Preljocaj "La visite"
Choreograf Angelin Preljocaj i reżyserka Valérie Müller wykonują pracę nad fotografią Picasso paints with light (1949) autorstwa Gjona Mili. Podwójna refleksja nad geniuszem i przemocą malarza.