Rok w Paryskim Konserwatorium Tańca
W miarę, jak zbliża się koniec roku i egzaminy, napięcie rośnie. Studenci i studentki 3. roku w Narodowym Konserwatorium Muzyki i Tańca w Paryżu wytrwale przygotowują końcoworoczny spektakl - Jezioro Łabędzie. To wymagający czas, pełen prób i poświęcenia. A co będzie po zakończeniu roku?