Nigel Kennedy: „Cztery pory roku” Vivaldiego
W 1989 skrzypek Nigel Kennedy zdominował kody muzyki klasycznej swoimi punkowymi włosami i ekscentrycznymi ubraniami. Jednak to nie powstrzymało jego sukcesu: jego wersja „Czterech pór roku” Vivaldiego była najlepiej sprzedającym się albumem wszech czasów w tym gatunku.