Ewangelicy podbijają świat (3/3)
Na początku XXI wieku ewangelikom udało się dojść do szczytów władzy. A nawet dalej: eksportują też swoją mesjanistyczną nadzieję na powrót Chrystusa do Ziemi Świętej. W ten sposób skłonili Donalda Trumpa do uznania Jerozolimy za stolicę Izraela. Czy to krok w kierunku odrodzenia niebezpiecznego chrześcijańskiego nacjonalizmu?