Gimnastyka - Mona Lisa nie patrzy na ciebieDlaczego NIE jesteśmy kreatywni?
Hermann Vaske przez 30 lat pytał sławnych twórców i twórczynie, dlaczego są kreatywne. Teraz przyszedł czas na odwrócenie tego pytania. Dlaczego nie jesteśmy kreatywni? Czy brakuje nam pieniędzy? Edukacji? Wolności? T.C. Boyle, Ai Weiwei, Isabella Rossellini i wiele innych wybitnych postaci zastanawia się nad tym, co hamuje naszą twórczość.