(Prawie) cała prawda: Stephen King(Prawie) cała prawda: George Lucas
Karykatura gwiazd w 3 minuty. W dzisiejszym odcinku: George Lucas. Za mieczem świetlnym skrywa się człowiek, którego omal nie zniszczył jego własny mit. To o nim porozmawiamy. Nie, nie o mieczu świetlnym !