Brian Wilson
Brian Wilson – lider, wokalista i basista zespołu The Beach Boys – nie żyje. To wybitna postać muzyki pop, a także autor legendarnego "Pet Sounds", albumu, który wielu krytyków uznaje za najlepszy w historii. Przypominamy wyjątkowy koncert z Baloise Session w Szwajcarii, który ukazuje Wilsona w pełnej krasie i pokazuje jego niezwykły geniusz twórczy.