Zobacz TAPE Dua Lipa
Radiohead to 25 lat kariery, 30 milionów sprzedanych płyt i 3 nagrody Grammy. Magazyn Rolling Stone uznał ich 4-tą płytą – „Kid A” – za najlepszy album dekady. Od samego początku, tj. od 1991 roku, Radiohead obrali sobie jeden główny cel – stać się najbardziej nowatorską grupą swojej generacji. Po 25 latach grupa nadal odnosi ogromne sukcesy, a każdy ich nowy album to światowe wydarzenie. Jaki jest ich sekret na długowieczność?