Bratan
17-letni Farruch i 7-letni “Pączek” mieszkają z babcią na tadżyckiej prowincji. Farruch chce się stamtąd wyrwać, więc postanawia zawieźć brata do ojca, który pracuje jako lekarz na drugim końcu kraju. Chłopcy wyruszają w długą podróź pociągiem towarowym. Kiedy docierają na miejsce, zastają sytuację daleką od swoich wyobrażeń.