Quelqu'un d'extraordinaire
Cécile myśli jedno i drugie. Pragnie jednej rzeczy i jej przeciwieństwa. Czy wie, czego naprawdę chce? Krótkometrażowy film Noémie Lvovsky (1990) z Valerią Bruni Tedeschi i Emmanuelle Devos w rolach głównych.