European Emigration: Forgotten Stories
This is the story of one of Europe's biggest migrations; one of people fleeing poverty or persecution and hoping for a better life. German-speaking people descended the Rhine and Danube rivers, from the 17th century until the end of the First World War, and settled in America, Eastern Europe, Russia and Africa.