Monaco: History of a Micro-state
In Monaco, one in two inhabitants is a millionaire. But behind the glitz, glamour and extreme wealth, the tiny principality hides a fascinating history of suppressed revolts, lucrative alliances and political intrigue. In three episodes, this series takes a behind-the-scenes look at a micro-state shaped by the Grimaldi family over seven centuries.