Metropolitan Opera New York
Immerse yourself in the fascinating world of the Metropolitan Opera in New York and enjoy operas with three impressive heroines: In Verdi's Aida, Angel Blue shines with her warmly timbred, unique soprano voice, while Lise Davidsen thrills the audience in Puccini’s Tosca. The new production Grounded also features a modern opera heroine - the fighter pilot Jess, performed by Emily D'Angelo.