England's South West Coast
From Somerset to Dorset, via Devon and Cornwall, the South West Coast Path runs for over 1000 kilometres through hills, cliffs and forests. Today this spectacular coastal path is not only famous for the beauty of its scenery, but is also home to unique flora and fauna - a natural treasure trove of UNESCO World Heritage Sites.