Stockholm 1975: Terror at the Embassy
In Stockholm on 24 April 1975, six members of the German left-wing terrorist organisation, the Red Army Faction entered the West German embassy and took the staff hostage. They demanded the release of Baader, Meinhof, Ensslin and 23 other of their comrades imprisoned in Germany. This two-part documentary tells the story of the hostage standoff including interviews with former hostages, police officers and journalists, as well as previously unheard recordings.