Sciences
Professor Moustache and his assistant Nathanaël go the extra mile to answer your questions scientifically. Do we really eat spiders in our sleep? Can we shrink children just like in a film? And what happens when a murder happens in space? All your queries are resolved by our favourite knowledgeable professor.