How Volodymr Became Zelensky
From the USSR to war-torn present-day Ukraine, this is the incredible story of an entertainer who became president and a figure who embodies resistance to Russian aggression for his country and the entire world. This two-part documentary finds out who Volodymyr Zelensky really is, told through rare archive footage and interviews with President Zelensky himself and those closest to him.