What happened to the princess of pop? The perfect embodiment of the American dream and its excesses, Britney Spears appears to be the guinea pig of modern celebrity. Over five episodes, this documentary series traces the trajectory of the first pop star of the 21st century and reveals the workings of a society of spectacle that is running on empty, fuelled by the gaze of us all.