Festive Magic
We've put together a selection of festive, magical and sacred shows to celebrate the winter festival season. Whether it's fairy tales revisited in ballet, epic operas or pop-rock singalongs: Enchanting moments filled with magic await you.
Oratorios, masses and requiems: a musical pilgrimage through sacred music and song.