Eastern Escapes
This is a musical journey through ancient traditions of driving persussion and traditional instruments like the oud. A cultural heritage dating back thousands of years and that has enveloped myriad influences. Mediterranean sweetness tinges these colourful folk sounds that oscillate between tradition and modernity.