Spandau Citadel, Berlin 2025
Raging guitars, fierce vocals and driving rhythms... From the giants of rock to the new generation, immerse yourself in this selection of concerts that explode in every direction. Moments of pure energy and pummeling power!
A wild resurrection for a concert in the form of a feverish and explosive rock mass.
Hard rock with a difference: Myles Kennedy smears Hellfest with his devastating riffs.
The European indie rock revival comes to Belfort in force with this French band renowned for their intense live shows.
Ada Oda sits at the crossroads between stark British post-punk and Italian variety music.
After a six year absence, this legendary duo chose the ARTE Concert Festival to make their comeback!