Zurich Street Parade
The world's most colourful Street Parade thrills hundreds of thousands of music fans every August in Zurich. The most sought-after DJs of the moment come together to offer summery sets for the occasion. Here are the sets from the two main stages, the Opera Stage opposite the Zurich Opera House and the Center Stage on the banks of the Swiss city's lake.