Bach the Baroque Superstar
Considered one of the greatest composers in the history of music, Johann Sebastian Bach is a true classical music heavyweight. His seminal oeuvre comprises over 1,000 compositions, most of which date back to his time as Kapellmeister at St. Thomas's Church in Leipzig. Discover these great classics, from the St. Matthew Passion to the Goldberg Variations.