Outside the Concert Hall
Imagine a concert as the sun rises over the beach, a few notes of piano ringing out in the hall of a museum or electronic beats in a hundred-year-old cathedral. On ARTE Concert, music and dance are invited to unusual places, celebrating the dialogue between artists, architecture and nature.
A selection of concerts to celebrate France's capital, filmed in iconic Parisian venues.