Electro Chillout
Turntables, synthesizers, drum machines, samplers, a mix of human and artificial voices: All instruments allowing electropop to reach new heights. It doesn't matter whether you're soaring a hundred miles high or keeping your feet firmly planted on the ground - the choice is yours!