ARTE presents Echoes, a format allowing the brightest lights on the modern indie scene to express themselves first with their music, then through interviews with iconic actor and vocalist Jehnny Beth. Their words echo their notes as a way to highlight their intentions, their artistic development or their experiences of the creative life. In partnership with Les Inrockuptibles.