A History of Antisemitism
Has a hatred of jews always been present in our societies? From anti-Judaism to modern anti-Semitism, this documentary series explores the multiple facets of the phenomenon, from its origins to the present day. With commentary and analysis by some thirty international experts, the story is based on both archives and historical images in 3D.