Les Eurockéennes de Belfort 2025
Once again this year, Belfort's flagship festival brings together a varied programme of established artists and promising newcomers. On Sunday 6 July, the Eurockéennes showcases trad folk and indie rock with concerts by Lankum, The Last Dinner Party and Royel Otis.