Jane Goodall: A Life Dedicated to Conservation
Thanks to her revolutionary work, Jane Goodall changed science and touched millions of people throughout the world. She devoted her life to chimpanzees, going from researcher to activist. Jane Goodall died on Wednesday 1 October in the United States at the age of 91, but her legacy lives on.